Spoločnosť Poco, ktorá patrí do konzorcia Xiaomi, je veľmi populárnym výrobcom smartfónov obzvlášť v Indii. Avšak aj v našom regióne čoraz častejšie môžeme počuť o tejto značke, pričom mnohí používatelia nosia práve telefón tejto značky vo svojich vreckách. Za rastom popularity tejto značky stojí hlavne pomer cena : výkon, ktorý patrí medzi najlepšie na trhu.
Spoločnosť Poco, ktorá pôsobí ako samostatná jednotka, dnes ukázala nového maskota spoločnosti, s ktorým sa budeme čoraz častejšie stretávať. Nižšie si môžete pozrieť niekoľko nových a celkom odvážnych znázornení maskota.
V súvislosti s týmto maskotom spoločnosť publikovala prostredníctvom sociálnej siete Twitter aj niekoľko statusov. Jeden z nich z nich si môžete pozrieť nižšie.
The world isn’t full of thinkers. It’s full of same-ers. 👀
We’re whipping up a batter of MADNESS
To make the world better 🤙🏽
(and less BORING)Add 𝚐̶ fun powder to taste#MadeOfMad pic.twitter.com/lcIq1GKfuw
— Madder By the Minute (@IndiaPOCO) February 18, 2021
Čo má symbolizovať nový maskot spoločnosti?
Určite z videa vyššie vám neunikol slogan „Made of Mad“, teda vytvorený zo šialenstva. Nižšie prostredníctvom infografiky, si môžete pozrieť význam jednotlivých prvkov.
- Svätožiara : predstavuje dobrotu. V POCO hovoria, že sú blázni, ale pre niečo.
- Antény : Ukážte svoju vzbúrenú stránku.
- Oči : Dokonale sa integrujú do rovnakého dizajnu svätožiary.
- Ústa : Obrátený trojuholník predstavuje ostrý vtip značky.
Tento nový maskot by mal okrem iného znázorňovať aj nezávislosť značky a postupné „odlučovanie“ sa od Xiaomi, ako samostatnej jednotky. Rovnako ho spoločnosť propaguje aj ako „zábavu“, ktorá by mala spraviť tento svet menej nudným. Podarilo sa to podľa vás spoločnosti?
V každom prípade, ako sa vám páči nový maskot? Dajte nám vedieť váš názor nižšie v komentároch.
Via xiaomiadictos