Spoločnosť Xiaomi neprestáva rásť v číne a ani za hranicami domovskej krajiny. Dôkazom toho sú výsledky predaja za posledný štvrťrok 2020. Podľa najnovšej štúdie IDC sa spoločnosti podarilo zvýšiť predaj o 32% v porovnaní s rovnakým obdobím za predchádzajúci rok.
V súvislosti s posledným štvrťrokom 2020 sa spoločnosti Xiaomi podarilo upevniť tretiu pozíciu najpredávanejšej značky na svete. Kým ku koncu roku 2019 dosiahol objem predaja 32,8 milióna smartfónov, ku koncu roka 2020 ich predalo celkovo 43,3 milióna.
Vďaka tomu sa počet predajov Xiaomi zvýšil o 32%, čo zase zvýšilo jeho podiel na trhu, ktorý sa narástol z 8,9% na konci roku 2019 na súčasných 11,2%. Tento podiel mohol v úvode roku ešte narásť, vďaka úspešnej novinke Xiaomi Mi 11. Dobré predaje spoločnosti by mohli podporiť aj očakávané novinky, ktoré by mala spoločnosť predstaviť už vo februári. Medzi nimi je Redmi K40, Redmi Note 10, Xiaomi Mi 11 Pro a Lite.
V tejto chvíli si Xiaomi upevňuje tretie miesto na trhu a zaostáva už len za dlhoročnými stálicami ako Samsung s jeho súčasným trhovým podielom 19,1%, a ešte Apple. Americký producent dosahuje podiel 23,4%. Čísla Applu narástli najmä vďaka uvedeniu noviniek iPhone 12, 12 mini, 12 Pro a iPhone 12 Pro Max.
Ak to takto bude pokračovať, rok 2021 by mohol byť pre Xiaomi veľmi sľubným rokom, možno sa mu podarí prekonať spoločnosť Samsung alebo sa aspoň umiestniť takmer na rovnakej úrovni, pričom si ukradne významné miesto na trhu mobilných telefónov.