Xiaomi Mega Launch priniesol viacero noviniek. Od nových smartfónoch naprieč produktovej rady Mi 11, fitness náramok Mi Band 6, skladací smartfón Mi Mix Fold, až po nové logo.
Xiaomi s novým logom pochválilo nielen prostredníctvom samotnej udalosti, ale aj fotografiami na administratívnej budove v Tokyu. Popri logu sa upravili i farby spoločnosti, u ktorých sa popri typickej oranžovej môžeme tešiť i na elegantnú čiernu a sivú.
New year. New look. New us.
Together with @haraken_tokyo, we've changed our logo! How do you like our new logo? #XiaomiMegaLaunch pic.twitter.com/bqi33ZC3vE
— Xiaomi (@Xiaomi) March 30, 2021
O to kurióznejšia nastala situácia v súvislosti s úpravou loga spoločnosti na oficiálnych internetových stránkach. Ako môžete vidieť nižšie, tak Xiaomi so samotnou úpravou loga nemalo veľa práce. Dôvodom je, že vývojári stránky využili na jeho úpravu iba vlastnosť radiusu orámovania šablón CSS štýlov. Čo to však znamená v praxi? Niekoľko sekundovú úpravu zdrojového kódu, ktorá vyzerá nasledovne:
Z toho vyplýva kontroverzia, ktorá vznikla naprieč mnohými diskusiami na sociálnych sieťach v súvislosti so spôsobom, akým nám spoločnosť Xiaomi predala svoje nové logo. Spoločnosť ho deklarovala totiž ako „nový a svieži štart“. Či však išlo o „svieži vietor“, ako hovorila spoločnosť, necháme na posúdenie každého z vás.
A Logo That Feels "Alive"#InnovationForEveryone pic.twitter.com/oimhPHZohK
— Xiaomi (@Xiaomi) March 30, 2021
V každom prípade, ako hodnotíte pozmenené logo spoločnosti, páči sa vám viac, či ani nie?
Via xiaomiadictos