Redmi smartfon
Zdroj: YouTube (N&D TECH TV)

Generálny riaditeľ Redmi sa vyjadril k budúcnosti firmy. Ambície konzorcia Xiaomi, siahajú na tie najvyššie méty

Lu Weibling, vysoko postavený človek v hierarchií firmy Xiaomi a taktiež človek zodpovedný za dcérsku značku Redmi sa vyjadril k plánom Xiaomi na rok 2022, informuje portál Gizchina.com. Tento rok bude pre Xiaomi kľučový, pretože je to prvý z troch rokov, počas ktorých sa chceme stať jednotkou na celosvetovom trhu, uviedol Weibling, riaditeľ Redmi. Je to v podstate len odkaz na vyjadrenie zakladateľa a CEO Xiaomi z augusta tohto roka, kedy prvýkrát vyslovil túto víziu, podloženú aj polročnými údajmi ohľadom predaja mobilných zariadení, kde Xiaomi v predaji smartfónov predbehlo Apple a tým si v rámci globálnych predajov zabezpečilo druhé miesto. Rovnako treba povedať, že Xiaomi svojimi predajmi dýchalo na chrbát i spoločnosti Samsung. Tretí kvartál tohto roka však priniesol prekvapenie a to, že spoločnosť Apple akcelorovala predaje a opäť sa v týchto pretekoch, dostala na pozíciu svetovej dvojky, to však nie je prípad Európy, kde čínsky gigant kontinuálne rastie.

Okrem Európy, Xiaomi sa darí i v domácej Číne

Ako je dlhodobo známe, Xiaomi je na domácom trhu v Číne stále veľmi populárne. Predaje idú ako na bežiacom páse a týmto číslám určite pomôže aj Čínsky nákupný festival (11.11), ktorý sa každoročne koná 11. novembra, no mnohí výrobcovia na tieto akcie využívajú celý mesiac. Mesiac november ale nie je len o kupujúcich, je aj o štatistikách predaja, v ktorých oznámeniach sa predajcovia predháňajú. Podľa gizchina.com dosiahli predaje počas tejto novembrovej akcie výšku 1,56 miliardy dolárov už 5. novembra podvečer. To poukazuje na to ako veľmi je Xiaomi v Číne populárne a ako si ľudia na tieto akcie zvykli.

Vysoká popularita však nie je len pri smartfónoch, ktoré sa už dlhší čas držia na prvej priečke. Na popredných miestach sa pohybujú rôzne výrobky Xiaomi, či už ide o televízory, notebooky alebo o rôzne iné gadgety.

Xiaomi bolo dlho známe svojím výlučne online predajom, ktorý až po čase doplnilo kamennými prevádzkami. Podľa generálneho riaditeľa Redmi sa však plánuje zapracovať aj na týchto offline predajoch s tým, že v horizonte 2 až 3 rokov sa plánuje otvorenie až 30 000 kamenných prevádzok po celej Číne.

Mohlo by vás tiež zaujímať