Xiaomi Mi 11_fotografia
Zdroj: Weibo (Digital Chat Station)

Používatelia telefónu Xiaomi Mi 11 hlásia ďalšie problémy. Reakcie značky na problémy je nepochopiteľná

Používatelia začali vo zvýšenej miere hlásiť problémy s Wi-Fi modulom smartfónu Mi 11.

Xiaomi Mi 11 bol predstavený ešte koncom minulého roka v domácej Číne a neskôr vo februári tohto roka, ho spoločnosť uviedla aj na globálny trh. Medzičasom spoločnosť uvoľnila aj ďalšie modely z tejto produktovej rady, Mi 11 Ultra a Mi 11 Pro, ktoré sa dostali na trh len nedávno. Smartfóny ako také zaujali širokú verejnosť, čo sa odzrkadlilo aj na vysokých predajoch.

Portál gizmochina najnovšie upozorňuje na to, že viacero používateľov začalo hlásiť v prípade modelu Mi 11 nové problémy. Ide pritom o problémy, ktoré sú z kategórie vážnejších. Konkrétne ide o problém s Wi-Fi a Bluetooth modulom, ktorý z ničoho nič prestáva fungovať. Druhým dychom však treba povedať, že zatiaľ ide o malú skupinu používateľov. Rovnako však treba povedať, že v minulosti sa sťažovali používatelia aj na prehrievanie smartfónu, či neprimeranú záťaž procesora, alebo pády aplikáciu fotoaparátu. Našťastie väčšina problémov z minulosti bola medzičasom vyriešená.

Cenzuruje Xiaomi negatívne názory? Údajne áno!

Čo je však zarážajúce, je reakcia spoločnosti Xiaomi. Tá totiž podľa publikovaných správ maže negatívne komentáre obsahujúce sťažnosti s najnovšími problémami. Ide pritom o zvláštny krok zo strany spoločnosti, ktorý pevne veríme, že nie je novou politikou, ale skôr zlyhaním jednotlivcov spravujúcich oficiálne fanúšikovské komunity spoločnosti. Takéto správanie by totiž mohlo do budúcnosti narušiť dôveru v spoločnosť ako takú.

V každom prípade očakávame, že Xiaomi sa v priebehu najbližších dní oficiálne vyjadrí k vzniknutým problémom so smartfónom vrátane mazania negatívnych reakcií používateľov.

Mohlo by vás tiež zaujímať

Show Comments (0)

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.